Veelgestelde vragen

Wat is jullie bezoekadres?

Houthandel Amersfoort is een online houthandel (webwinkel/webshop) en heeft vooralsnog geen (fysiek) bezoekadres.

Bij Houthandel Amersfoort is het vooralsnog niet mogelijk om producten af te halen. Wij zullen je bestelling (bijna) gratis thuisbezorgen binnen 2 tot 5 werkdagen. Indien er geen mogelijkheid is om jouw bestelde producten te laten bezorgen, denken wij graag met je mee in een andere oplossing. Neem gerust contact met ons op, om de mogelijkheden te bespreken.

Waar kan ik mijn bestelde producten afhalen?

Bij Houthandel Amersfoort is het vooralsnog niet mogelijk om producten af te halen. Indien er geen mogelijkheid is om jouw bestelde producten te laten bezorgen, denken wij graag met je mee in een andere oplossing. Neem gerust contact met ons op, om de mogelijkheden te bespreken.

Bezorgen jullie door heel Nederland?

Houthandel Amersfoort streeft er naar om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Wij bezorgen onze bestellingen uitsluitend in Amersfoort en omstreken (tot circa 25km vanaf Amersfoort). Er wordt door Houthandel Amersfoort wel bezorgd in Utrecht, Hilversum, Zeist, Bilthoven en verdere dorpen/steden rondom Amersfoort.

Houthandel Amersfoort bezorgt hout- en bouwmaterialen op de volgende postcodes:

1200-1299
3500-3599
3600-3699
3700-3799
3800-3899
3900-3999

Heb je een vraag over onze bezorging of ons bezorg gebied? Neem dan snel contact met ons op. Wij reageren binnen 1 werkdag!

Wanneer worden mijn producten geleverd?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, zullen wij deze bestelling zo snel mogelijk oppakken en verwerken. Nadat de bestelling is betaald (via iDeal, VISA, MasterCard of directe bankoverschrijving), zal Houthandel Amersfoort jouw bestelling tussen de 2 en 5 werkdagen thuis bezorgen.

Wij streven er naar om bestellingen op woensdag thuis te bezorgen. Dit is afhankelijk van de huidige voorraad en kan afwijken in bijzondere gevallen (zon- en feestdagen).

Klik hier om meer te lezen over hoe en wanneer wij je bestelling komen bezorgen.

PS. Bij een bestelling van €500.00 of meer wordt je bestelling gratis thuisbezorgd in Amersfoort en omgeving!

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij hanteren de volgende kosten voor het thuisbezorgen van jouw bestelde producten (inclusief BTW):

  • Bestelling van €0 tot €500= €25,00
  • Bestelling boven de €500= GRATIS

De bezorgkosten van uw bestelling worden automatisch berekent op onze ‘afreken’ pagina.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Houthandel Amersfoort kun je via iDeal, VISA, MasterCard of door middel van een directe bankoverschrijving betalen. Met iDEAL, VISA of MasterCard betaal je in een vertrouwde omgeving van het internetbankieren. Dit gaat snel, gemakkelijk en vertrouwelijk waardoor jouw bestelling snel kan worden verwerkt.

Naast de mogelijkheid om te betalen met iDEAL heb je bij Houthandel Amersfoort ook de mogelijkheid om te betalen door middel van een directe bankoverschrijving. Wanneer je gebruik maakt van een directe bankoverschrijving zal de verwerkingstijd van jouw bestelling langer duren.

Na de betaling van uw bestelling krijg je van ons een factuur toegestuurd gekregen. Wanneer de bestelling is betaald, gaat Houthandel Amersfoort de bestelling verwerken en klaarzetten om te bezorgen. Je krijgt van ons een e-mail wanneer je bestelling wordt bezorgd.

Betaal ik op een veilige manier?

Jouw gegevens zullen worden beschermd en in vertrouwen worden gebruikt. De betaling van jouw bestelling zal dan ook op geheel veilige manier gebeuren. Nadat wij jouw betaling hebben ontvangen, zullen wij gelijk aan de slag gaan om jouw bestelling te verwerken en klaar te zetten voor transport. Indien je nog andere vragen heeft, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier of per e-mail.

Kan ik achteraf betalen?

Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en het openstaande bedrag hebt betaald, krijg je een factuur toegestuurd gekregen. Als jouw bestelling is verwerkt, nemen wij contact met je op over de bezorgdatum en het tijdstip van leveren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is mogelijk om uw bestelling (binnen 14 kalenderdagen) te retourneren mits deze niet gebruikt, beschadigd of nat geregend is. Neem contact met ons op en vermeld hierbij welke producten geretourneerd moeten worden. Wij zullen een datum inplannen om de geretourneerde producten in ontvangst te nemen. Na ontvangst zal Houthandel Amersfoort jou een creditfactuur sturen en het bedrag retourneren exclusief verzendkosten.

Retourneren gaat geheel op eigen kosten en is alleen mogelijk op een nader af te spreken datum.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Je krijgt van ons een factuur toegestuurd nadat de betaling van jouw bestelling heeft plaats gevonden. Deze factuur voldoet aan de wettelijke en juridische eisen.

Kunnen jullie mijn bestelde producten op maat zagen?

Momenteel zijn wij nog niet in staat om uw bestelling op maat te zagen. Wij werken er hard aan om dit op korte termijn aan te gaan bieden.

Wat moet ik doen als ik niet kan bestellen?

Onze website is geoptimaliseerd voor jouw internetbrowser, tablet of mobiel. Wanneer je problemen ondervind met onze website en geen producten kunt bestellen, staan wij graag voor je klaar om jouw te helpen. Neem contact op en wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost zodat je jouw producten kan bestellen!

Hoe kan ik contact opnemen met Houthandel Amersfoort?

Bij Houthandel Amersfoort kun je contact op nemen via de mail, telefoon of via ons contactformulier. Wij zullen binnen 1 werkdag per e-mail reageren en je van een zo compleet mogelijk antwoord voorzien.

Contactformulier: www.houthandelamersfoort.nl/contact
E-mail: info@houthandelamersfoort.nl
Facebook: www.facebook.com/houthandelamersfoort

Houthandel Amersfoort

Heeft u een andere vraag?

Neem dan snel contact met ons op!